Adéu a l’antiga fàbrica manacorina de Procam

Revista 07500

| Revista 07500

La imatge

 

Poc a poc, la història industrial recent de Manacor es va enfonsant (literalment) sense remei, el que dóna bona mostra de la crisi del sector secundari des de fa ja dècades. Ara li ha tocat a l’antiga fàbrica de Procam (Productos Cárnicos de Manacor SA), situada al carrer Fàbrica, que en qüestió d’hores ha passat a ser tota una illeta sencera d’enderrocs.

Fa anys que la fàbrica de transformació i distribució càrnica estava tancada i ja no hi havia camions que fessin camins. Com va passar amb les Perles Orquídea, situades també a la zona del Mercat, Procam va trobar unes millors condicions a fora i sen va anar al polígon industrial de Binissalem, al carrer Pou del Lledoner.

Les poques possibilitats que qualque altre empresa o particular volgués comprar tot l’edifici tal i com estava, han empés els propietaris a tomar-ho tot i vendre per solars, a fi que tota la superficie pugui transformar-se en sol urbà on s’hi puguin construir vivendes.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat