L’Ajuntament activa una enquesta per saber la demanda de sepultures

Revista 07500

| Revista 07500

Un estudi per conèixer la demanda existent i en cas que sigui elevada es plantejarà la construcció d’una nova ala

L’Ajuntament de Manacor ha posat en marxa un sondeig entre la ciutadania per conèixer la demanda existent en l’adquisició dels drets funeraris sobre les sepultures.

Les persones interessades han d’emplenar el formulari que hi ha penjat a www.manacor.org/ca/cementeri-municipal i l’han de presentar a la delegació del Cementeri abans del 20 de maig.

Aquestes sol·licituds no suposen l’adquisició de cap dret ni preferència en la possible concessió administrativa de nínxols en el futur, únicament constituiran un estudi per conèixer la demanda existent i en cas que sigui elevada es plantejarà la construcció d’una nova ala.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat