L’Ajuntament posa plaques als carrers del polígon industrial

Revista 07500

| Revista 07500

Fins ara els noms eren a valles de més de 30 anys d’antiguitat. Els operaris de la brigada municipal han instal·lat divuit plaques a nou carrers

 

L’ajuntament de Manacor ha renovat durant la darrera setmana la senyalització dels carrers del polígon industrial. En total, s’han instal·lat divuit noves plaques a nou carrers, amb l’objectiu de dignificar aquesta zona industrial i comercial de Manacor i, alhora millorar-ne l’accessibilitat.

Es tracta de les plaques de l’avinguda dels Industrials, el carrer dels Ferrers, el carrer dels Menestrals, el carrer dels Fusters, el carrer dels Oliveristes, el carrer dels Picapedrers, el carrer dels Forners, el carrer dels Argenters i el carrer de la Pagesia. Les tasques d’instal·lació de les noves plaques les han realitzat els operaris de la brigada municipal, impulsades per la Delegació de Desenvolupament Local.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat