La primera Fira de les Dones de Manacor esdevé un èxit

Amb més de vuitanta parades i una quinzena d’actes

 

La primera fira destinada a mostrar la feina de dones artistes, artesanes o membres d’entitats socials, celebrada aquest dissabte a Manacor, va esdevenir tot un èxit. Més de vuitanta parades i una quinzena d’actes per a tots els públics van omplir la jornada, vigília del Dia Internacional de la Dona.

De les més de cent que mostraren la seva feina i talent, moltes foren dones amb una inquietud o interès per mostrar allò que saben fer i fan a casa, però que no havien fet públic fins ara. D’altres demostraren la seva professió, el seu negoci, bé amb la venda de productes o bé amb una parada informativa.

Així mateix varen ser moltes les dones i grups que es van oferir a omplir la Fira més enllà de les vuitanta parades inscrites, amb actuacions de música i dansa, contacontes, tallers infantils… tot sempre enfocat a la importància de reivindicar que, malgrat els avanços, les dones encara no han assolit una igualtat real. Finalment, la Fira va comptar també amb la participació dels col·lectius feministes i de dones, així com d’entitats socials que fan feina al municipi, i que de forma directa treballen per la igualtat.

Segons explicava la regidora d’Igualtat, Carme Gomila, “volem donar les gràcies a les dones del municipi i d’arreu de Mallorca que han volgut col·locar la seva parada a la Fira, és molt important donar visibilitat a les dones amb talent i generar teixit entre elles”.

Print Friendly, PDF & Email
Aquesta web utilitza cookies pròpies pel seu correcte funcionament. En fer clic al botó Acceptar, accepta lús daquestes tecnologies i el processament de les seves dades per aquests propòsits    Configurar y més informació
Privacidad