Gran participació i convivència en el torneig de ping pong organitzat per la Llar i l’Estel de Llevant

Revista 07500

| Revista 07500

Per segon any la Llar i l’Estel de Llevant han organitzat aquest cap de setmana el torneig de ping pong a l’escola de Jaume Vidal de Manacor, amb una gran participació en una demostració de convivència. La jornada esportiva ha comptat amb l’ajuda incondicional de voluntaris com Jaume Barceló  (President i entrenador del Club Es Pla i Llevant de Tennis Taula), Maria Osorio (un pont imprescindible entre l’Estel i la Llar) i Toni Brunet (cuiner que s’ha encarregat de fer la millor paella de tota la contrada).

Cal destacar la gran participació tant d’usuaris de l’Estel com de la Llar, amb un total de 23 jugadors i jugadores, que ha disputat partits molt ben lluitats i emotius. Per tots ells hi hagué medalles i un reconeixement pel temps d’entrenaments i d’entrega, amb la presència de Maria Antònia Truyols, en representació de l’Ajuntament.

La classificació final fou:

Nivell 1

1er: Juan Carlos Gomis

2n: Toni Pont

3rs: Tomeu Sansó i Joan Matamalas

Nivell 2:

1er. Toni Fuster

2na: Itxaso Espinoza

3rs: Xisco Bonnin i Dolores Gomis.

 

publicitat
publicitat
publicitat