“Avui venim amb la idea de fer un poc de llenya”, el nou vídeo-protesta de Nou Ordre amb motoserra inclosa

Revista 07500

| Revista 07500

Els sempre inquiets i reivindicatius Pedro Duran i Antoni Capó, les cares visibles de Nou Ordre-Unió Mallorquina a Manacor, han sol·licitat a l’Ajuntament de Manacor la retirada d’un pal de fusta d’electricitat que fa dos mesos roman esbucat i precintat a la via Palma de Manacor, en el punt on es va produir un accident de trànsit. I ho han fet de la manera en la que ens tenen acostumats: amb un vídeo al mateix lloc del fets.

La novetat en aquesta ocasió, però, és que han tret la motoserra a passejar (al més pur estil Milei), l’han posada en marxa i tot dient: “Avui veni, amb la idea de fer un poc de llenya”. Segons Duran i Capó la presència del pal malmès no només perjudica la imatge del municipi sinó que també suposa un potencial risc per a la seguretat viària i per als vianants.

publicitat
publicitat
publicitat