Vàries ambulàncies i dues dotacions dels Bombers de Mallorca han hagut d’acudir aquest dimarts capvespre, sobre les 15 hores, fins a l’antiga finca de l’IBAVI de Manacor, al barri del Serralt en ser alertats de la caiguda d’un nin de cinc anys per una de les finestres que donen al pati interior de l’edifici, amb la consegüent sorpresa i ensurt per part dels veïnats de l’immoble de protecció oficial.
Afortunadament l’infant ha caigut des d’un primer pis, el que ha suposat que des d’un primer moment no es temès per la seva vida. Tot i això ha hagut de ser traslladat en ambulància fins a l’hospital de Manacor per fer-li tota una sèrie de proves i descartar altres possibles complicacions internes. Sembla ser que la persona que s’encarregava de vigilar el nin l’hauria perdut uns intants de vista, temps suficient per precipitar-se per la finestra, segons han pogut confirmar fonts policials.





