El PP de Manacor demana la dimissió de la regidora socialista Mar Nicolau per una festa a Cala Mendia

Revista 07500

| Revista 07500

El Partit Popular de Manacor exigeix a l’equip de govern (Més-Esquerra, PSOE i AIPC) explicacions “per la polèmica actuació de la regidora socialista de Fires i Festes, Maria del Mar Nicolau Riera, en autoritzar de forma irregular la celebració d’una festa a un restaurant de Cala Mendia que va acabar amb la intervenció de la Policia Local de Manacor per baralles, excés de renous i una gran concentració de persones, impedint el descans dels veïnats”, ha explicat el partit en una nota de premsa enviada als mitjans.

“Davant les diverses informacions que han aparegut als mitjans de comunicació, volem saber que va passar realment. Xerram de fets molt greus”, adverteixen des del PP de Manacor, afegint que “si és veritat que la regidora Nicolau va autoritzar la festa verbalment, justificant que els tràmits dels permisos són molt lents i a més va defensar la seva forma d’actuar com a regidora, ha de dimitir immediatament”. Davant la gravetat de la situació, el Partit Popular exigeix també explicacions al batle de Manacor, Miquel Oliver. “Volem saber si estava assabentat d’aquesta autorització de la festa a Cala Mendia i si pensa actuar davant aquests fets”.

En aquest sentit, els populars reclamen al batle Oliver que “si la regidora Maria de la Mar Nicolau Riera no vol dimitir, que la cessi del seu càrrec. Aquest tipus d’actuacions embruten”, conclouen.

publicitat
07500

Tens totes les revistes?

publicitat
publicitat