Sa Berena de demà no acabarà a Son Macià sinó que tornarà a la Torre dels Enagistes

Revista 07500

| Revista 07500

L’organització de l’excursió de Sa Berena, prevista per demà dilluns 6 d’abril, ha informat que per motius d’adequació del recorregut “i per garantir una experiència més segura i coherent amb els objectius de la sortida”, s’ha modificat el tram final de l’itinerari.

Si inicialment l’excursió havia de concloure a Son Macià, després de revisar el terreny i valorar les condicions actuals, s’ha acordat introduir els següents canvis:

L’itinerari es manté fins a la Roca des Castellet i l’Oratori del Cor de Jesús, punts d’interès que es visitaran tal com estava previst.

Un cop finalitzada aquesta part del recorregut, es retrocedirà un petit tram per tal d’enllaçar amb el camí que condueix a l’Ermita de Santa Llúcia.

Des d’aquest punt, l’excursió retornarà cap a la Torre dels Enagistes, que esdevindrà finalment el punt de cloenda de la jornada.

Aquesta modificació no altera l’horari general de la sortida ni el nivell de dificultat previst. L’organització recomana, com sempre, portar calçat adequat, aigua suficient i seguir les indicacions dels responsables de la ruta.

Els organitzadors volen la comprensió i col·laboració de totes les persones participants, “per gaudir plegats d’una jornada d’excursionisme, paisatge i patrimoni”.

 

publicitat
07500

Tens totes les revistes?

publicitat
publicitat