La Policia Nacional de Manacor va detenir dimarts passat dues dones que es van enfrontar de forma violenta amb treballadores d’un supermercat del centre de la ciutat, després de ser sorpreses furtant articles. Les dones van arribar a amenaçar els treballadors amb frases com: “Vos tallarem les cames, tornarem i vos arrencarem el cap”.
Segons informa la Policia Nacional, l’incident va tenir lloc dimarts horabaixa, quan diverses patrulles van acudir a un supermercat del centre de Manacor perquè el personal tenia retingudes dues presumptes lladres. Un cop al lloc, els agents van observar dues dones joves amenaçant i insultant greument treballadors. Els agents van intentar mediar entre les dones i el personal de l’establiment.
L’encarregat de l’establiment va informar els agents que instants abans les dues dones s’havien personat al supermercat i una de les treballadores les havia sorprès guardant-se productes a les jaquetes. En ser sorpreses, les presumptes autores van començar a empènyer tant la treballadora com l’encarregat, a qui van causar esgarrinxades i erosions a la pell.
Mentre una de les patrulles recollia informació del succeït, dos agents de la Policia Nacional van iniciar la identificació de les dues dones. En aquell moment, les dones van intentar desprendre’s dels efectes robats. Les presumptes autores també es van enfrontar als agents, als qui van insultar i amb qui van arribar a forcejar.
Finalment, els agents van procedir a la detenció de les dues dones com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb violència, atemptat contra agent de l’autoritat, amenaces i lesions, i les van traslladar a dependències policials.




