El ConectaBalear CV Manacor no ha pogut amb el líder de la Superlliga espanyola de voleibol i ha cedit un partit lluitat per 1-3. Un encontre intens on la igualtat ha predominat en molts moments. L’equip d’Alexis González no ha abaixat els braços, i després de dos sets dubitatius ha aconseguit treure endavant el tercer, a un pavelló Miquel Àngel Nadal ple a vessar en la millor entrada del que duim de temporada. Finalment però el Guaguas de Las Palmas ha fet valer el seu poder atacant i en el bloqueig per trencar el quadre ofensiu local i endur-se’n el partit per 1-3.
El primer set ha començat amb un Guaguas lleugerament més encertat. L’equip visitant ha arrencat fort en bloqueig i atac, adquirint un avantatge que el Manacor ha intentat reduir amb jugades ràpides i un atac potent. Malgrat l’esforç, els grancanaris s’han mostrat més sòlids a la xarxa, la qual cosa els ha permès ampliar la distància contra uns manacorins als quals els ha costat tancar els bloqueigs visitants. El set ha acabat en clar 18-25.
El segon set ha començat més favorable pel Manacor, que s’ha mostrat més decidit a prendre la iniciativa en l’atac. No obstant això, Guaguas va reaccionar ràpid i, recolzant-se en el servei i el bloqueig, han aconseguit un parcial de 5 punts que els ha situat per davant. Tot i això els manacorins no han abaixat els braços i amb un bloqueig de Ribas i una bona defensa han aconseguit ajustar el marcador, enacara que no han pogut evitar el 22-25 que tancava el 0-2.
El tercer set ha estat clarament pels manacorins, que s’han concentrat en bloqueig i, sense donar opció a l’atac rival, s’han posat prest per davant. L’empenta de Kucharczyk ha estirat l’avantatge amb més atacs efectius i pressió constant sobre uns visitants que han intentat reaccionar, però que han errat massa tretes.
En el quart set s’han vist perquè Guaguas és el líder de la Superlliga i amb bones defenses s’ha posat per davant. Així i tot el CV Manacor ha aconseguit igualar el marcador 16-16. A partir d’aquí hi ha hagut un intercanvi de punts fins que Guaguas ha superat el bloqueig local en diverses ocasions i se n’ha duit el set 22-25, i el partit.
CONECTABALEAR CV MANACOR – CV GUAGUAS: 1-3
PARCIALS: 0-1 (18-25), 0-2 (22-25), 1-2 (25-18), 1-3 (22-25)
CONECTABALEAR CV MANACOR: Lorente R., Nieves C., Romaní G., Ribas A., Linares J.L., Díaz F., Marzo H (L). També van jugar: Kucharczyk A., Alomar M.
CV GUAGUAS: Diedhiou J.P., Colito A., Mendes H., Dimitrov D., Rousseaux T., Almansa J., Larrañaga U (L). També va jugar: Juantorena O.
COL·LEGIATS: Carlos Alberto Robles i Antonio Martínez.


