Manacor aprova reservar aparcaments preferents pels clients de les farmàcies

Revista 07500

| Revista 07500

Poder aparcar amb el cotxe a Manacor és complicat… i davant una farmàcia encara ho és més. És per això que l’Ajuntament ha aprovat una proposta per habilitar aparcaments preferents pels clients que vagin a cercar un medicament a qualsevol de les 13 farmàcies repartides pel municipi.

Una moció que va presentar Vox durant el passat ple municipal. Tal vegada per això l’equip de govern conformat per Més-Esquerra+PSOE+AIPC va mostrar certes reticències a la mesura i es va abstendre de la votació (el que va permetre que fos aprovada amb els vots a favor del PP i Vox). Segons el regidor de Mobilitat, Sebastià Llodrà: “Primer hem de veure si hi ha condicionants tècnics i de quina manera ens diu la Policia que s’ha de senyalitzar, per exemple”.

I és que aquí hi podria raure la principal dificultat d’una mesura, que per altra banda s’acabarà implementant en els pròxims mesos. “Hem de coordinar la mobilitat, com hem de senyalitzar el vial, durant quin temps podran aparcar segons la necessitats de la zona, qui ho controla, quant de temps o si els qui poden aparcar han de tenir recepta”, afegeix el batle Miquel Oliver, “hem de saber si és factible abans de posar-ho en marxa”.

Saber que qui aparqui realment entra a la farmàcia o ho fa per poder estacionar de manera lliure és el principal problema logístic. Per això és que el temps podria ser determinant a l’hora de poder instaurar aquests aparcaments preferents: “posa límit de temps per poder entrar, comprar el medicament que necessitin i tornar sortir… no crec que sigui tan complicat”, conclou el portaveu de Vox a Manacor, Esteve Sureda.

Actualment a Manacor hi ha 10 farmàcies, dues a Portocristo i una a Son Macià.

publicitat
07500

Tens totes les revistes?

publicitat
publicitat