El manacorí Albert Riera debuta com a nou entrenador de l’Eintracht de Frankfurt amb un empat

Revista 07500

| Revista 07500

Després de quatre derrotes consecutives el nou equip del manacorí Albert Riera, l’Eintracht Frankfurt alemany, va sumar aquest cap de setmana un valuós punt a fora davant l’Union Berlín. El tècnic mallorquí, que fa només uns dies va substituir l’entrenador Toppmöller, va començar la seva etapa empatant 1-1, resultat que serveix als de Riera per col·locar-se en setena posició de la taula de la primera divisió alemanya.

Hi va haver moments en què la possessió de l’equip de Riera va fregar el 80 per cent. L’Eintacht de Frankfurt va jugar a tenir la pilota, en una clara senya d’identitat del que vol el manacorí en la seva nova etapa alemanya.

Encara que això no va donar fruit fins que no va arribar un tram final de partit, quan una canonada amb l’esquerra de Brown des de dins de l’àrea va suposar l’alegria visitant… encara que no durés gaire. Només un minut després, ja al minut 86 del partit, una agafada d’Højlund sobre Khedira dins l’àrea va obligar el col·legiat a assenyalar el punt de penal i Querfeld, amb una mica de sort, no va perdonar, fent l’1-1 final.

publicitat
07500

Tens totes les revistes?

publicitat
publicitat