Embat de Manacor presentarà aquest dissabte 7 de febrer a les 11 hores, a la Plaça del Palau de Manacor, les seves propostes per abordar els problemes d’accés a l’habitatge i de lluita contra l’especulació a la ciutat.
Després de la presentació durant la passada tardor de 10 propostes centrades en cohesió social, acollida i antiracisme, Embat posa ara l’accent en l’habitatge, una de les seves prioritats des dels inicis. El col·lectiu denuncia que els preus de l’habitatge continuen pujant i recorda que Manacor ha aparegut en diversos rànquings entre les ciutats on més augmenten els preus arreu de l’Estat.
Segons Embat, davant d’aquest increment sostingut, cap administració pública està aplicant mesures suficients per garantir el dret a l’habitatge ni per reduir l’exclusió social que la pujada de preus està generant. Durant l’acte es plantejaran les causes de fons d’aquesta situació, les seves conseqüències socials i un paquet de propostes municipals per afrontar la crisi habitacional a Manacor.
L’acte està obert al públic i cerca obrir un debat amb veïnats, entitats i representants polítics sobre les mesures que cal adoptar per frenar l’especulació i garantir l’accés a un habitatge digne.


