Poques vegades s’ha viscut una emoció tan gran durant el transcurs de les Completes i el Cant dels Goigs a Manacor. Les 1.492 persones que han tengut la sort de poder entrar a l’església dels Dolors de Manacor han pogut gaudir d’un espectacle sentit, amb un record molt especial cap Miguel Ángel Florez, membre de la Banda de Música i que va perdre la vida aquest passat dimecres en desgràciades circumstàncies.
Antònia Bassa, portaveu de la Banda i que el passat dimecres ja va demanar un minut de silenci durant la representació a l’auditori municipal de Ai Quaquí que has vengut de prim! s’ha tornat a mostrar emcionada. Com tots els assistents, el rector Antoni Amorós i les aproximadament 3.000 persones que tot i quedar defora, van gaudir de les Completes des de la plaça del Palau.
Cal recordar que la Colcada, el tredicional trànsit de la comitiva amb la banda municipal fins arribar a l’església, enguany s’ha fet en silenci i amb l’únic renou del carro i els aplaudiments dels veïnats segons anava passant la somera.



