Els Bombers de Mallorca van extingir aquest dilluns dematí un incendi que ha destruït tot un magatzem situat a les afores de Manacor, al camí de ses Pedreres. La petita nau, situada més concretament al carrer de la Reina Constança, està entre la del Poas de Martí i la Fusteria BM. El foc, que va crear una columna de fum visible des de bona part de la ciutat, va fer que l’immoble s’esfondrés parcialment, fet que fa fer que l’accés al seu interior fos molt perillós.
Segons els Bombers de Mallorca desplaçats des del polígon, el foc es va declarar poc després de les onze del matí, en una caseta utilitzada com a magatzem a les afores de Manacor. El foc va agafar molta força en arribar als mobles i altre material combustible que hi havia a dins, fins al punt que el sostre va passar per ull.
Els Bombers van haver de treballar durant diverses hores per extingir l’incendi. L’edifici ha quedat molt afectat i per això s’ha hagut de precintar.




