Els companys de l’Hospital de Manacor diuen adéu a l’estimada Antònia M. Orell, del servei d’administració

Revista 07500

| Revista 07500

Avui la plantilla de professionals de l’Hospital de Manacor ha viscut un moment molt emotiu al vestíbul, on s’ha realitzat un minut de silenci i un petit homenatge per acomiadar l’estimada companya del servei d’Admissió, Antònia M. Orell Terrón.

El gest de suport ha estat palpable, amb la presència de nombrosos companys i familiars, que han volgut unir-se en aquest moment per donar ànims a la família d’Antònia. La seva assistència i solidaritat han aportat un valor immens a la cerimònia, demostrant la unió i empatia que caracteritza l’equip de l’hospital.

Antònia M. Orell Terrón serà sempre recordada amb estima i gratitud per la seva dedicació i compromís amb la plantilla i els pacients.

publicitat
07500

Tens totes les revistes?

publicitat
publicitat