Dijous es presenta el llibre ‘De Pinyol Vermell. Cent anys de cuina a Can March’

Revista 07500

| Revista 07500

Aquest dijous 4 de desembre, a les 19 h, el restaurant Can March de Manacor acollirà la presentació del llibre De Pinyol Vermell. Cent anys de cuina a Can March (1925 – 2025), un recull exhaustiu que repassa un segle d’història gastronòmica lligada a un dels establiments més emblemàtics de la restauració mallorquina.

Més que un simple receptari, el llibre ofereix una mirada al pas del temps, a l’evolució dels costums i als sabors que han marcat generacions. A través de les seves pàgines, els lectors trobaran receptes tradicionals de la cuina mallorquina que han passat per Can March al llarg d’aquest centenari, algunes de les quals s’han mantingut intactes al llarg del temps, mentre que d’altres s’han adaptat als nous ingredients i gustos contemporanis.

A més, l’obra és un homenatge a la cuina mallorquina tradicional i a totes les persones que han contribuït a mantenir viu aquest llegat gastronòmic, incloent familiars, cuiners i cuineres, clients i col·laboradors.

La presentació comptarà amb la participació d’Andreu Manresa, periodista i escriptor; Miquel Àngel Adrover, periodista gastronòmic; i Miquel Gelabert, xef de Can March restaurant.

publicitat
07500

Tens totes les revistes?

publicitat
publicitat