El CE Manacor va signar aquest dissabte la seva onzena victòria en dotze partits. Un triomf contundent i convincent davant el Cardassar de Sant Llorenç, que tampoc va merèixer un càstig tan abultat. L’equip de Miguel Aguado, que viu un moment de forma esplèndid, va demostrar solidesa i intensitat a una Capellera plena a la tribuna d’ombra i que celebrava el dia del club.
Gol matiner
El Manacor va sortir decidit i Sito ja va obrir el marcador abans del primer quart d’hora i de penal. Després, ja amb tranquil·litat, la primera part fou de domini del ritme per part del Manacor, però sense més gols. El Cardassar, ben posicionat anava fent sense massa aproximacions.
Els llorencins ho provaren amb més ganes a la represa i van empényer cap a la porteria roig-i-blanca cercant l’empat amb insistència. Però ni així es desordenaren els manacorins, que després de dormir el partit aprofitaren les oportunitats. Al minut 76, Nando ampliava distàncies amb el 2-0, i Nico feia el 3-0 al 85. Joan Marí va acabar d’arrodonir un marcador contundent, que manté el CE Manacor al capdamunt de la Tercera RFEF.
Aquest és el millor inici de lliga de la història recent del Manacor a la Tercera divisió. El Manacor confirma que és el líder sòlid de la categoria i que només sembla tenir de rivals el Mallorca B i la Penya Esportiva Santa Eulàlia. El pròxim partit dels manacorins ja serà dis 7 de desembre contra el Llosetense, quart classificat.



