El CE Manacor continua líder del grup balear de Tercera RFEF (amb 12 punts de 12 possibles) després de guanyar aquest dissabte la UD Collerense a fora camp. El Municipal de Can Caimari va ser l’escenari d’un emocionant partit on l’equip local arribava amb un bagatge d’una victòria contra el CD Binissalem, un empat davant el Felanitx, i una derrota contra el Mercadal.
Per la seva banda, el CE Manacor arribava invicte, havent aconseguit la victòria en els seus tres partits anteriors contra l’Alcúdia, Son Cladera i Santanyí. Sent líders imbatuts amb nou punts, aquest partit es presentava com una excel·lent oportunitat per reafirmar el seu domini.
El Manacor va començar fort i prest es va posar per davant al marcador amb dos gols, el primer de Nanado al minut 11, i el segon de Nico Rubio sis minuts més tard. Però el que podia semblar un partit plàcid pels manacorins, es va anar poc a poc complicant. El Collerense no es va rendir i va sortir decidit a remuntar a la segona part. Hugo Martín va escurçar distàncies al minut 48, i Martí Huguet va posar l’empat al marcador al minut 57.
Així i tot i quan semblava que el partit acabaria amb repartiment de punts, Adrià va marcar el gol definitiu al minut 67, signant la quarta victòria del Manacor aquesta temporada, amb un marcador final de 2-3. La UD Collerense, tot i la derrota, va demostrar capacitat de lluita i coratge davant un líder cada cop més consolidat.



