225
El Partit Popular de Manacor ha denunciat el tancament de la plaça del Cós durant tot el mes d’agost, una decisió que, segons la formació, s’ha pres “sense donar cap explicació ni als veïnats ni als comerços de la zona”.
Segons els populars, aquesta mesura ha generat confusió i un augment del trànsit als carrers adjacents, alhora que posa de manifest una “manca greu de transparència” per part de l’equip de govern municipal.
El PP també ha criticat “el silenci del PSOE, que anteriorment defensava la necessitat de mantenir oberta la plaça i que, ara, guarda un silenci còmplice davant el batle”. La formació reclama a l’Ajuntament de Manacor “explicacions clares i l’obertura immediata” de la plaça del Cós.


