ConectaBalear revalida el compromís de patrocini amb el Club Voleibol Manacor

Revista 07500

| Revista 07500

L’empresa manacorina operador d’internet sense cable, fibra i mòbil a les Balears, ConectaBalear, ha renovat avui el seu compromís de patrocini amb l’equip de Superlliga del Club Voleibol Manacor. L’equip masculí de la màxima categoria nacional tornarà a dur el nom de la firma lila, en una temporada 2025-26 en què la samarreta manacorina debutarà a la Challenge Cup europea per primera vegada a la seva història, després d’acabar en quarta posició de la lliga regular.

La presidenta del Club Voleibol Manacor, Maria Antònia Perelló, i el CEO de l’empresa operadora de telefonia, Joan Miquel Durán, han escenificat avui a la seu de l’empresa la firma de la renovació del patrocini principal per vuitena temporada consecutiva. Així mateix, l’acte ha servit per a la presentació del escut renovat del club, amb una imatge corporativa que combina tradició i modernitat i que ha comptat amb el suport de disseny de l’empresa. Finalment, s’han fet públics els nous dissenys de la camiseta de la temporada 2025-26, que novament ha estat encarregada a la firma esportiva GEFF, amb la qual el club manacorí ha treballat en les darreres temporades.

Perelló ha aprofitat la renovació del patrocini amb ConectaBalear per agrair que empreses locals donin oxigen a esports minoritaris com ara el voleibol. Després de vuit anys de compromís mutu, Perelló ha volgut destacar la serietat i generositat de ConectaBalear. “El seu nom avui ja està lligat indiscutiblement a la història del nostre equip titular”.

Per la seva banda, Joan Miquel Veny, CEO de l’empresa, ha relatat que quan van iniciar la seva aposta per l’equip de Superlliga de Manacor “pocs creíem que avui estaríem classificats per jugar a Europa, motiu pel qual ens sentim molt orgullosos de poder donar suport a aquest projecte i d’haver acompanyat l’equip fins aquí”.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat