Aquests són els actes de la Setmana Cultural del Vi a Manacor

Revista 07500

| Revista 07500

Aquest dimarts al vespre, la Confraria de Tastavins de Manacor va presentar oficialment la nova edició de la Setmana Cultural del Vi, un dels esdeveniments més estimats i consolidats de les Fires i Festes de Primavera de la ciutat. La Confraria de Tastavins també ha agraït la col·laboració dels 11 cellers participants, incloent cinc manacorins, així com dels restaurants locals i de l’Hiper Manacor, que oferirà productes artesanals durant el Tast de Vins.

Per consultar el programa complet, visita: [https://manacor.org/…/AJM_FiresiFestes_025_Programa_A5…]

El batle de Manacor, Miquel Oliver, va destacar la importància de la iniciativa, assegurant que: “La Setmana Cultural del Vi és un dels puntals de les Fires i Festes. Ha anat evolucionant i creixent. Parlar de la SCV és parlar de cultura, de manacorinitat, de gastronomia, de gaudi, de salut, d’art, d’educació… en què el vi n’és el protagonista.”

Per la seva banda, el delegat d’Agricultura, Sebastià Llodrà, va subratllar la implicació de la Confraria de Tastavins, que ja fa 20 anys que hi col·labora: “A Manacor hi ha cultura del vi, i molta gent hi té el primer contacte a través del tast. Quan una cosa és sentida i participada, és quan realment surt bé.”

El cartell d’enguany, creat per l’alumnat del Batxillerat Artístic de l’IES Mossèn Alcover, forma part de la 2a edició del concurs de cartells i podrà ser visitat a l’exposició a l’edifici del carrer Major, 22. El programa d’enguany presenta una àmplia oferta d’activitats: tastos, maridatges, teatre, música, poesia i gastronomia.

 

 

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat