La Comissió de Ca ses Monges és fa oficial i obre inscripcions per a nous membres

Revista 07500

| Revista 07500

La Comissió de Ca ses Monges ha fet una passa endavant i s’ha constituït formalment com a grup amb membres estables. L’objectiu és donar continuïtat a les activitats i projectes que es duen a terme des d’aquesta entitat, promovent la participació activa de la comunitat. Tot amb la finalitat de salvar l’edifici fet pel poble i que ara les Monges de la Caritat han posat a la venda.

L’associació fa una crida a totes les persones interessades a formar part d’aquest nou projecte. Aquells que vulguin ser membres permanents i col·laborar de manera activa poden inscriure’s enviant un missatge de WhatsApp amb el seu nom complet i número de telèfon al 686 762 242.

Amb aquesta iniciativa, la Comissió de Ca ses Monges vol reforçar el seu equip humà i seguir contribuint al dinamisme cultural i social del municipi.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat