Mor un home a Son Macià quan intentava pujar un motocultor a la furgoneta

Revista 07500

| Revista 07500

Segons les primeres investigacions policials, asfixiat per una de les barres de ferro del motocultor que li ha colpejat el coll

 

Un home de 67 anys ha mort aquest matí en un accident a una finca agrícola de Son Macià. Segons les primeres investigacions policials hauria mort asfixiat per una de les barres del motocultor que intentava pujar a la furgoneta. És la primera hipòtesi que es desprèn de les investigacions realitzades per la Policia Nacional al mateix lloc de l’accident.

A les 11,30h, un veí de Son Macià se n’ha donat compte que passava una cosa estranya a l’interior de la furgoneta d’un conegut, que estava intentant ficar-hi un motocultor. Quan s’hi ha acostat ha descobert que l’home estava atrapat pel motocultor, i ja no donava senyals de vida. Al lloc s’hi han desplaçat patrulles de la Policia Nacional i ambulància, que no han pogut fer res per reanimar l’home.

L’home s’hauria ficat dins de la furgoneta i hauria donat gas al motocultor per pujar-lo. En un moment donat el gas s’ha quedat enganxat. Una de les barres de ferro del motocultor ha colpejat contra el coll de l’home i li ha provocat la mort per asfíxia. Al lloc s’hi ha desplaçat agents del grup de Policia Científica i Policia Judicial, que han realitzat una inspecció ocular per determinar la causa de la mort.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat