Rafel Nadal, confinat a ca seva per covid

Revista 07500

| Revista 07500

El tennista manacorí, Rafel Nadal, ha donat positiu per Covid al seu retorn del torneig d’Abu Dhabi i ara és confinat a ca seva. Ja ha informat sobre els seus contactes directes, entre ells el rei emèrit Joan Carles. Aquesta és el comunicat que ha penjat a xarxes socials.

“Hola a tothom. Volia anunciar-vos que en el meu retorn a casa després de disputar el torneig d’Abu Dhabi, he donat positiu per COVID a la prova PCR que se m’ha realitzat en arribar a Espanya.

Tant a Kuwait com a Abu Dhabi passarem controls cada dos dies i tots van resultar negatius, el darrer sent divendres i tenint els resultats en dissabte.

Estic passant uns moments desagradables però confio a anar millorant a poc a poc. Ara estic confinat a casa i he informat del resultat les persones que han estat en contacte amb mi.

Com a conseqüència de la situació he de tenir total flexibilitat amb el meu calendari i aniré analitzant les meves opcions depenent de la meva evolució. Us mantindré informats sobre els meus futurs tornejos! Gràcies a tots per endavant pel suport i la comprensió”

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat