La portaveu del Grup Popular, Maria Antònia Sansó, diu que l’equip de govern “està en bàbia” i no ajuda econòmicament a famílies i empreses
El Partit Popular de Manacor ha avisat al batle, Miquel Oliver, que “si no baixa impostos, esmenarem els pressupostos del 2022”. Així, la portaveu del Grup Popular, Maria Antònia Sansó, segueix la seva ofensiva contra la gestió econòmica municipal “perquè l’equip de govern segueix sense voler que les famílies i els negocis disposin de més liquiditat econòmica”.
Maria Antònia Sansó argumenta que “gràcies a la gestió del PP a l’Ajuntament hi ha un matalàs de 40 milions d’euros; nosaltres vàrem ser capaços de baixar impostos, estalviar, invertir i pagar les factures”. Insisteix en que “ara que fins i tot la senalla de la compra és molt més cara és quan l’equip de govern hauria de ser molt més comprensible”.
“Es poden baixar taxes i impostos municipals però, per ideologia política, no ho fan” recrimina Sansó a un equip de govern “que segueix en bàbia, sense solucionar, o almenys intentar-ho, els problemes dels manacorins i de les manacorines”. “La gent ja està molt farta i ofegada econòmicament, necessiten més ajudes per part d’institucions com l’ajuntament de Manacor”.