Nadal serà nomenat aquest dimecres fill adoptiu de Sant Llorenç

Revista 07500

| Revista 07500

L’Acte comptarà amb la presencia del tennista manacorí i serà obert al públic

 

Sant Llorenç des Cadassar nomenarà aquest dimecres en sessió de ple extraordinari i amb urgència (a les 13:15 h a l’Espai 36) al manacorí Rafel Nadal Parera fill adoptiu del municipi. Una decisió presa després que el tennista, a través de la fundació Rafa Nadal, ingressés a l’ajuntament llorencí un milió d’euros pels afectats de la torrentada que va sofrir el municipi el passat 9 d’octubre de 2018. Pel consistori aquest fet “el converteix en mereixedor d’aquest reconeixement”.

Aquest títol està regulat pel reglament d’honors i distincions de l’Ajuntament. En el cas de l’esportista, tindrà la condició de fill adoptiu, ja que el reglament reconeix que són persones externes que tenen la consideració de predilecte o il·lustra i defineix com a predilecte, persona a la qual es vol reconèixer i agrair allò que ha donat o ha fet per a qualcuna de les comunitats del terme, tant en l’àmbit material, com social o cultural.

Aquest reconeixement, publicat ja al BOIB l’any 2020 i sotmès a informació pública suposa pel tennista un agraïment més a la seva cara més solidària. El plenari extraordinari on s’atorgarà oficialment el títol al tenista será aquest dimecres 13 d’octubre i comptarà amb la presencia del mateix Rafa Nadal. Serà obert al públic tot i que amb limitació d’aforament per garantir la seguretat de tots els assistents. Per això, s’hauran de treure invitacions, el mateix dimecres de les 10 h a les 12.30 h a l’Espai 36.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat