El PP demana la creació de nous aparcaments per mor de la ZPR

Revista 07500

| Revista 07500

El Partit Popular de Manacor demanarà dilluns durant el ple municipal, que l’equip de govern comenci els tràmits per habilitar nous aparcaments dissuasius i establir un connexió àgil i ràpida d’aquests amb el centre, mitjançant el transport públic, impulsi una campanya informativa pels veïnats i els visitants relativa a les ZPR i les opcions alternatives d’aparcament al municipi. I establir un temps de dues hores de gratuïtat de l’aparcament de Na Camel·la per a facilitar l’accés als comerços del centre i fomentar la seva recuperació econòmica.

“Manacor és capital de comarca en molts d’aspectes, el comercial és un dels més importants, fet que s’ha reflectit durant les restriccions de la pandèmia que va imposar el Govern Balear i que vàrem patir tots els manacorins i manacorines. Són moltes les persones d’altres municipis que es desplacen a Manacor per fer les seves compres i adquisicions de béns diversos, moda, mobles, alimentació, maquinària…”, explica el grup popular manacorí.

“Els comerços i empreses del nostre municipi ja s’han vist prou perjudicats aquest darrer any i mig, però encara sembla que l’Ajuntament no és conscient de la importància d’ajudar al sector comercial amb mesures que fomentin la recuperació més enllà de donar ajudes per cobrir una mínima part de les pèrdues generades per les restriccions.”

“L’Ajuntament de Manacor ha implantat el projecte de Zona Prioritària per a Residents (ZPR), sense cap mena de planificació. Tancar carrers sense habilitar altres opcions d’aparcament demostra una improvisació molt perjudicial per a la mobilitat del municipi i pel sector comercial. D’ençà que es varen posar en marxa aquestes ZPR els ingressos dels comerços han baixat, per mor de la manca d’aparcament i els problemes de mobilitat que s’han incrementat”.

“És per això, que el grup Popular demana a l’equip de govern que doni més informació als veïnats i que s’habilitin nous aparcaments dissuasius per fer front a la manca d’aparcaments al centre, donat que amb la ZPR s’ha impedit el pas de vehicles a 67 carrers”.

publicitat
07500 botiga

Vols comprar el teu exemplar?

publicitat
publicitat