Presenta el municipi com un lloc segur i amb les platges amb les aigües més netes que mai
La delegació de Turisme de l’ajuntament de Manacor ha activat una campanya de promoció turística per intentar salvar els mesos d’agost i setembre, i donar una imatge de destí segur i idílic de cara a la temporada vinent. Avui la regidora municipal de l’àrea, Maria Antònia Truyols, acompanya de la tècnica Magdalena Torres i el president de l’associació hotelera de Cales de Mallorca, Joan Pol, han presentat un dels videos que serà distribuït a les xarxes socials i a través del Consell de Mallorca, i un tríptic per hotels i dependències públiques i oficines de turisme, en que s’explica perquè la posidònia no és brutor sino un regulador i indicador del bon estat de l’aigua de les platges del municipi.
“Es tracta que ara que estam vivint un dels moments més durs, fer més promoció turística que mai”, explica Truyols. Un missatge que el vídeo en qüestió mostra clarament en imatges i veu, indicant que ara l’entorn torna a ser el de l’illa de la calma i mostrant les cales verges de Manacor. “També feim menció a les possibilitats gastronòmiques i culturals del municipi, perquè es pugui distribuïr tant al mercat nacional com internacional”.
De fet, a part de la promoció a través del Consell, l’ajuntament de Manacor ja ha pagat per poder sortir a les revistes de Air Europa i de Balearia, així com a la premsa estrangera que es distrueix a l’illa com el Mallorca Zeitung (en alemany) o el Daily Bulletin (en anglès).
Cartells i tríptics en favor de la posidònia
Així mateix, el consistori vol aprofitar la campanya per deixar clar el missatge entre els turistes, que la posidònia no és, ni molt menys, un sinònim de brutor: “Perquè protegeix contra l’erosió i perquè afavoreix i és un factor que indica que l’aigua de bany està neta i el fons marí està viu. Tant els cartells com els fulletons s’aniran repartint entre els hotels que ara són oberts.
Per la seva banda, Joan Pol, ha destacat el gran esforç del sector a Cales de Mallorca, la principal planta hotelera manacorina, on encara hi ha oberts quatre dels onze hotels, “i ja estam fent feina de cara a que els turistes que no han pogut venir enguany, puguin venir pel mateix preu l’any que ve, el que estpà tenint una bona acceptació”.

