L’Ajuntament trasllada per primera vegada un ple municipal a Porto Cristo

Serà aquest proper dilluns a la Casa del Mar

 

L’ajuntament de Manacor celebrarà per primera vegada un ple municipal al nucli de Porto Cristo. En concret serà aquest proper dilluns 13 de juliol, al segon pis de les dependències de la Casa del Mar. L’equip de govern d’esquerres (Més-Esquerra, PSOE, Podem) fa d’aquesta manera un gest de complicitat als portenys i a AIPC, partit que durant molts anys ha vingut reclamant un major pes del nucli dins l’àmbit municipal i la presa de decisions.

Així, com cada segon dilluns de mes, a partir de les 19 hores, es durà a terme, també, la primera sessió ordinària presencial després de la conclusió de l’estat d’alarma i de la celebració dels darrers plenaris per via telemàtica. Pot ser aquesta també ha estat una de les raons de pes que ha fet que l’equip de govern hagi decidit traslladar-ho a Porto Cristo, i és que la sala de plens manacorina no cumpleix amb la norma de distanciament mínim entre regidors.

Oliver torna a obrir la porta a la independència de Porto Cristo

Print Friendly, PDF & Email
Aquesta web utilitza cookies pròpies pel seu correcte funcionament. En fer clic al botó Acceptar, accepta lús daquestes tecnologies i el processament de les seves dades per aquests propòsits    Configurar y més informació
Privacidad